Форум

Data.BG Форуми: Въпрос относно Golf 4 двигатели - Data.BG Форуми

Прехвърляне към съдържание

  • (2 Страници) +
  • 1
  • 2
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Вие не може да отговаряте на тази тема

Въпрос относно Golf 4 двигатели

#1
Потребителят е неактивен   rekviziciq 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 529
  • Регистриран: 27-January 06
  • Репутация: 4
  • Пол:Мъж
  • Град:София
Здравейте!

Днес разглеждах автомобили и, от времето, което успях да отделя, ми направиха впечатление 2 автобомобила Golf 4. Единият е дизел 1.9 tdi, а другият бензин 1.6. И двата са '99. Дочух мнение, че 13 годишни автомобили на дизел са с издухани двигатели и за нищо не стават. Също и, че животът на бензиновите двигатели е 2 и повече пъти повече от на дизеловите. В интернет пък прочетох обратното.

Какво е вашето мнение и какво ще ме посъветвате? Благодаря предварително!
Що щете тук бе, шмиргели
0

#2
Потребителят е неактивен   nikitywe 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 143
  • Регистриран: 19-April 07
  • Репутация: 9
Разбира се че живота на дизеловия двигател е по-дълъг(разбира се при правилна поддръжка)Единственото хубаво нещо на 1.6 е че няма турбо което да се чупи.Иначе 1.9 тди-то върви много и харчи малко...докато 1.6 за мен е спънат мотор и си полапва доста.надявам се че тди-то е 110к.с. Аз не бих се и замислил и направо взимам тди-то ( все пак карам тди :D )
0

#3
Потребителят е неактивен   ianiiovski 

  • Играч
  • Група: Потребители
  • Мнения: 6548
  • Регистриран: 04-August 08
  • Репутация: 635
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
Дизела е по-издържлив защото се движи с по-ниски обороти и износването е по-малко . Но това важи за чистия дизел ,а тези с турбините надали са толкова издръжливи ,според мен се равняват на бензиновите . К'вото и да вземеш няма да е вечно и аз бих взел TDI-то . И аз съм до чул че тоя 1.6 е много скопен на голф 4 , ама не се знае защото много се лъжат по-това лепене за седалките от турбината и викат много върви ,но като погледнеш километрите не са се преместили много

Сега като се по разрових в интернет нещо не ме впечатли много с ускорение


Мнението беше редактирано от ianiiovski: 08.04.12 - 14:29

PSU: Seasonic S12 II Bronze 520W Mainboard:ASUS M5A78l-M LX v2 CPU: AMD FX-4300 X4 3.8Ghz RAM:2x4GB Kingston 1333Mhz HDD: SSD 240 GB Kingston V300 Video: SAPPHIRE HD 7770 GHZ Edition 1GB GDDR5

with Windows 7 Ultimate 64 bit
0

#4
Потребителят е неактивен   Dataman 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 0
  • Регистриран: 03-June 13
  • Репутация: 2
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Преглед на мнениеianiiovski, на 08.04.12 - 14:25, каза:

Дизела е по-издържлив защото се движи с по-ниски обороти и износването е по-малко . Но това важи за чистия дизел ,а тези с турбините надали са толкова издръжливи ,според мен се равняват на бензиновите . К'вото и да вземеш няма да е вечно и аз бих взел TDI-то . И аз съм до чул че тоя 1.6 е много скопен на голф 4 , ама не се знае защото много се лъжат по-това лепене за седалките от турбината и викат много върви ,но като погледнеш километрите не са се преместили много



Нормално , всяка турбинирана кола много лъже и то точно заради тва лепене. Читава е тая печка и тва си е, лошото става като сдуха турбината и почне и бега компресията.

Тва че едните двигатели били по издържливи е абсолютна лъжа , всичко е изчислено още в заводоа г/д колко трябва да изкара и просто след това идва фактора "собственик" , ако е гледана една кола като хората ще изкара доста иначе е ясно :)
0

#5
Потребителят е неактивен   nuhko 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 774
  • Регистриран: 11-October 05
  • Репутация: 34
Не знам колко е издръжлив 1.9TDI , но точно преди седмица обсъждахме с баща ми как може на 5 годишен VW Touran 2.0 TDI да му сменяш главата.. щото се е пукнала (към 4000 лв. му стъпва ремонта). Една от колите в семейството е голф 3 с въпросния 1.6 бензин 101 коня кара се на метан от 4-5 години и не е мръднал.
0

#6
Потребителят е неактивен   ianiiovski 

  • Играч
  • Група: Потребители
  • Мнения: 6548
  • Регистриран: 04-August 08
  • Репутация: 635
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
Нали знаеш ,че колкото по-старо толкова по-издържливо , голф 2 и 3 както и пасатите от тия години са много издържливи коли , но тия като почнеш от 2000 година на там всичко е ................... мъда
PSU: Seasonic S12 II Bronze 520W Mainboard:ASUS M5A78l-M LX v2 CPU: AMD FX-4300 X4 3.8Ghz RAM:2x4GB Kingston 1333Mhz HDD: SSD 240 GB Kingston V300 Video: SAPPHIRE HD 7770 GHZ Edition 1GB GDDR5

with Windows 7 Ultimate 64 bit
0

#7
Потребителят е неактивен   israeliBG 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 4
  • Регистриран: 18-February 12
  • Репутация: 2
  • Пол:Мъж
  • Град:София
Не знам защо изобщо гледате тези смотани и тромави голфове .Аз бих се насочил към Японски автомобил ,сглобяван наситина в JAPAN ,че има турски и английски сглобки !

Мнението беше редактирано от israeliBG: 08.04.12 - 14:55

0

#8
Потребителят е неактивен   nuhko 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 774
  • Регистриран: 11-October 05
  • Репутация: 34
Пич и аз карам японска , следващата пак ще е японска, но не искам да си натрапвам мнението. Човекът пита за два конкретни двигателя на голф 4 и според мен бензинът е по-удачен, може да му се сложи и LPG/LNG уредба и тогава става доста по-изгоден избор от дизела, който като издуха турбината все едно си купуваш още един голф..
1

#9
Потребителят е неактивен   ianiiovski 

  • Играч
  • Група: Потребители
  • Мнения: 6548
  • Регистриран: 04-August 08
  • Репутация: 635
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца

Преглед на мнениеisraeliBG, на 08.04.12 - 14:52, каза:

Не знам защо изобщо гледате тези смотани и тромави голфове .Аз бих се насочил към Японски автомобил ,сглобяван наситина в JAPAN ,че има турски и английски сглобки !



Моята е английска и си е 1:1 с японските , за сега съм много доволен от нея има си доста приличен вървеж за тези коне и пълни оборотите до 8000 все едно си е уу тях . По-принцип не знам да има 100% японска сглобка всичко минава през много заводи и глупости . Все едно да кажеш ,че кока кола не е същата като в Америка защото се прави в Румъния :lol2: . Всичко си има патент и си има техни служители в заводите . За турски пък за първи път го чувам :D
PSU: Seasonic S12 II Bronze 520W Mainboard:ASUS M5A78l-M LX v2 CPU: AMD FX-4300 X4 3.8Ghz RAM:2x4GB Kingston 1333Mhz HDD: SSD 240 GB Kingston V300 Video: SAPPHIRE HD 7770 GHZ Edition 1GB GDDR5

with Windows 7 Ultimate 64 bit
0

#10
Потребителят е неактивен   GTRR 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 548
  • Регистриран: 31-October 09
  • Репутация: 22

Преглед на мнениеnuhko, на 08.04.12 - 14:44, каза:

Не знам колко е издръжлив 1.9TDI , но точно преди седмица обсъждахме с баща ми как може на 5 годишен VW Touran 2.0 TDI да му сменяш главата.. щото се е пукнала (към 4000 лв. му стъпва ремонта). Една от колите в семейството е голф 3 с въпросния 1.6 бензин 101 коня кара се на метан от 4-5 години и не е мръднал.

Няма какво толкова за обсъждане от 2005 до 2009г 2.0ТДИ който главата е модел 125 се пука някаде несе сещам към кой цилиндър май към 1 до колкото помня.Това си е заводски дефект не е изчислено като здравина самата отливка!Този двигател 2.0TDI до 2009г си има Мнооого проблеми.Докато 1.9TDI си е изпитан двигател с изключение на няколко разработки!Голф 4 1.9ТDI зависи на каква конкретно бройка ще попаднеш но да речем че на тройките 1Z,AHU,ALE са в пъти по успешни от на Golf 4 AHM,AGR,AJM.ALH.
0

#11
Потребителят е неактивен   boroman89 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 611
  • Регистриран: 18-April 10
  • Репутация: 52
Преди 2 месеца един колега смени маховик на корола (дизел) за 1560лв , същото за 1.9тди на ваг 820 а и двата са оригинални и двумасови.Голфа 1.6 има проблем със скоростната кутия , късат се едни нитове вътре в кутията и става мазало.Дизела е по-добрият варянт , вярно язден е повече но е много здраво куче за разлика от бензина а и 5на100 разход.Ако му сложиш газово тогава е добър избор , но не очакваи да ти изкара още 200к километра.
0

#12
Потребителят е неактивен   ianiiovski 

  • Играч
  • Група: Потребители
  • Мнения: 6548
  • Регистриран: 04-August 08
  • Репутация: 635
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца

Преглед на мнениеboroman89, на 08.04.12 - 15:15, каза:

Преди 2 месеца един колега смени маховик на корола (дизел) за 1560лв , същото за 1.9тди на ваг 820 а и двата са оригинални и двумасови.Голфа 1.6 има проблем със скоростната кутия , късат се едни нитове вътре в кутията и става мазало.Дизела е по-добрият варянт , вярно язден е повече но е много здраво куче за разлика от бензина а и 5на100 разход.Ако му сложиш газово тогава е добър избор , но не очакваи да ти изкара още 200к километра.



Що на баща ми пасата сигурно е от 10 години е с газова уредба и в момента е на 500 000 км и си върви на пушка , доста си го кара
PSU: Seasonic S12 II Bronze 520W Mainboard:ASUS M5A78l-M LX v2 CPU: AMD FX-4300 X4 3.8Ghz RAM:2x4GB Kingston 1333Mhz HDD: SSD 240 GB Kingston V300 Video: SAPPHIRE HD 7770 GHZ Edition 1GB GDDR5

with Windows 7 Ultimate 64 bit
0

#13
Потребителят е неактивен   rekviziciq 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 529
  • Регистриран: 27-January 06
  • Репутация: 4
  • Пол:Мъж
  • Град:София
Моля разговорите за японски коли на лично.
Що щете тук бе, шмиргели
0

#14
Потребителят е неактивен   boroman89 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 611
  • Регистриран: 18-April 10
  • Репутация: 52
Е да то всичко си има изключения , аз със моята кола вече ми писна да ходя по "майстори" да ми правят газовото.Има няма 3-4к километра и айде при майстора , така вече година и половина като всеки път давам по 20тачка за "обслужването".Бащата с неговия 1.9тди , рециклира турбина за 600лв +2свещи смени и това е .Вече над 15хиляди километра без проблеми , всичко по двигателя е чук.
0

#15
Потребителят е неактивен   GTRR 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 548
  • Регистриран: 31-October 09
  • Репутация: 22

Преглед на мнениеianiiovski, на 08.04.12 - 15:18, каза:

Що на баща ми пасата сигурно е от 10 години е с газова уредба и в момента е на 500 000 км и си върви на пушка , доста си го кара

Какъв модел е на бащати Пасат-а и с какъв ДВГ?

Мнението беше редактирано от GTRR: 08.04.12 - 16:00

0

#16
Потребителят е неактивен   ianiiovski 

  • Играч
  • Група: Потребители
  • Мнения: 6548
  • Регистриран: 04-August 08
  • Репутация: 635
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
91 година , 1.8 бендзин 90 коня
PSU: Seasonic S12 II Bronze 520W Mainboard:ASUS M5A78l-M LX v2 CPU: AMD FX-4300 X4 3.8Ghz RAM:2x4GB Kingston 1333Mhz HDD: SSD 240 GB Kingston V300 Video: SAPPHIRE HD 7770 GHZ Edition 1GB GDDR5

with Windows 7 Ultimate 64 bit
0

#17
Потребителят е неактивен   tantumverde 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 106
  • Регистриран: 10-August 08
  • Репутация: 26
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
Аз го имам същия - 4-ка, дизел със 110 коня. Съфорумниците по-горе обясниха, че е най-важно да попаднеш на някой читав. Ако уцелиш - поддръжката е приемлива, горят малко и друсат много (като всеки голф от годините на прехода, де). За града ми е много удобен, на дълъг път идва малко тесничък ако си с повече от двама души.
0

#18
Потребителят е неактивен   imazaslizane 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 236
  • Регистриран: 25-November 05
  • Репутация: 45
  • Пол:Мъж
  • Град:София
нямам опит с голф, но с ауди а3, които са едни и същи коли. 1,6 е голямо дърво, вземи 1.8 - харчи точно колкото и 1,6
0

#19
Потребителят е неактивен   nuhko 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 774
  • Регистриран: 11-October 05
  • Репутация: 34
На голф 3 1.8 двигателят е 75 ( 90 ) коня , няма го 125 коня мотора дето го бутат в А3...
0

#20
Потребителят е неактивен   imazaslizane 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 236
  • Регистриран: 25-November 05
  • Репутация: 45
  • Пол:Мъж
  • Град:София
A3 e golf 4, колега
0

Споделете тази тема чрез:


  • (2 Страници) +
  • 1
  • 2
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Вие не може да отговаряте на тази тема

1 потребители четат тази тема
0 регистрирани потребители, 1 гости и 0 анонимни потребители


Data.BG e форум за дискусии. Data.BG не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Data.BG.

Close  Member Login