Форум

Data.BG Форуми: рено 19 проблем в охладителната система - Data.BG Форуми

Прехвърляне към съдържание

  • (2 Страници) +
  • 1
  • 2
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Вие не може да отговаряте на тази тема

рено 19 проблем в охладителната система

#1
Потребителят е неактивен   fiko87 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 16
  • Регистриран: 02-June 10
  • Репутация: 0
Здравеите колеги проблема ми е следният колата ми загрява термостата не отваряи колата неможи да се обезваздуши и изпарителят замръзва та се чидя дали причината не е избила гарнитура на двигатея мислих си че е от термостата но едвали ще е от него защото аз я обезваздушавам загрее изпарителят за малко и след малко пак почва да замръзва и пак иска да се обезваздушава и колкото о да я обезвъздушавам все излиза въздух и затва се чудя дали е от гарнитурата или термостата някои ако има представа да каже благодаря ви предварително колата е моно инжексия
0

#2
Потребителят е неактивен   key5 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 89
  • Регистриран: 11-October 09
  • Репутация: 0
Остави колата да поработи с отворена капачка на разширителния съд. Ако от там мирише на газ, значи спукана мембрана на изпарителя. В противен случай или е гарнитура, или не я обезвъздушаваш правилно
0

#3
Потребителят е неактивен   fiko87 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 16
  • Регистриран: 02-June 10
  • Репутация: 0

Преглед на мнениеfiko87, на Oct 21 2010, 14:35, каза:

Здравеите колеги проблема ми е следният колата ми загрява термостата не отваряи колата неможи да се обезваздуши и изпарителят замръзва та се чидя дали причината не е избила гарнитура на двигатея мислих си че е от термостата но едвали ще е от него защото аз я обезваздушавам загрее изпарителят за малко и след малко пак почва да замръзва и пак иска да се обезваздушава и колкото о да я обезвъздушавам все излиза въздух и затва се чудя дали е от гарнитурата или термостата някои ако има представа да каже благодаря ви предварително колата е моно инжексия




Нямам как да е от изпарителя първо защото мембраните са нови 2 кво общо има водара с гаста водата и гаста несе смесват гаста минава през маркуча и отива в карбуратора апа водата варти из изпарителя и отива в парното
даве да има скукана мимбрана няма да мириши на гас от водата а деректно от изпарителя ще го изкарва но мерси все пак
0

#4
Потребителят е неактивен   icopepe 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 6
  • Регистриран: 03-November 09
  • Репутация: 0
Най-вероятно е гарнитурата на главата,дядо ми имаше подобен проблем с рено 5
0

#5
Потребителят е неактивен   skyrevers 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 1646
  • Регистриран: 24-July 08
  • Репутация: 7
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
Немога да разбера термостата отваря ли или не?Ако не отваря погледни бушоните за изгорял.Ако всички са наред си купи един нов и го смени няма да е повече от 20-25лв :lol:


0

#6
Потребителят е неактивен   fiko87 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 16
  • Регистриран: 02-June 10
  • Репутация: 0
[quote name='icopepe' date='Oct 21 2010, 17:48 ' post='14222074']
Най-вероятно е гарнитурата на главата,дядо ми имаше подобен проблем с рено 5
[/q


термостата не е на бушон няма нужда да гледам бушоните термостата е в маркуча представлява би метална пластина която при достигане на необходимата темература отваря и немисля че е термостата защото сега не е лято а колата загрява защото в системата има въздух обизваздушавам и след малко пак се пъни с въздух мен ме самнява или водната помпа или гарнитурата също така ми прави впечетление че преди когата сам обизвъздушавал на запалин двигател от горния маркуч на изпарителят е имало голямо налагане на вода а сега почти няма налагане и затва си мисля че или водната помпа или гарнитурата
0

#7
Потребителят е неактивен   key5 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 89
  • Регистриран: 11-October 09
  • Репутация: 0
... имах такъв проблем който излезе мембрана и гарнитура едновременно. за самообезвъздушаване на старата ми девятка и врътнах този номер: със свредло 4мм. пробих дупка в горния край на термостата. при монтажа дупката трябва да е горе - така че през нея да преминава към радиатора въздуха /не антифриза/. оттам той си отива към разширителния съд. ... повтарям: ако няма миризма на газ и е гарнитура
0

#8
Потребителят е неактивен   rattkobez 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 9474
  • Регистриран: 05-March 06
  • Репутация: 1073
  • Пол:Мъж
  • Град:под сливата
Ооооо, ето една тема, в която смело мога да кажа- ТОЯ МОДЕЛ СА ТАКА!!! Изобщо не се бъзикам, тия двигатели на Рено са с кошмарно обезвъздушаване. Причината- водната помпа е най- високата точка от двигателя. Супер малоумно решение! С много търпение и късмет, се получава все пак. Автора, като отваряш болтчето за обезвъздушаване, разширителното казанче трябва да е вдигнато високо над помпата. И...търпение :lol:
Не може само Торес да се раздава и да се мъчи, а другите да гледат и да чакат златния медал наготово..
0

#9
Потребителят е неактивен   fiko87 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 16
  • Регистриран: 02-June 10
  • Репутация: 0

Преглед на мнениеrattkobez, на Oct 22 2010, 21:45, каза:

Ооооо, ето една тема, в която смело мога да кажа- ТОЯ МОДЕЛ СА ТАКА!!! Изобщо не се бъзикам, тия двигатели на Рено са с кошмарно обезвъздушаване. Причината- водната помпа е най- високата точка от двигателя. Супер малоумно решение! С много търпение и късмет, се получава все пак. Автора, като отваряш болтчето за обезвъздушаване, разширителното казанче трябва да е вдигнато високо над помпата. И...търпение :lol:




проблема не е че немога да я обизвъздуша обизвъздушавал сам я много пъти неми е проблем проблема е че след като я обизваздуша след малко пак почва да дъвпа въздух и искан на ново да се обизваздушава просто се чудих дали е от избила гарнитура на главината или е от водната помпа да и се е счупило някое друго витло о да неможе да задвижва водата защото и при запален двигател неварти хубаво водата както обикновено
0

#10
Потребителят е неактивен   keymarker 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 5010
  • Регистриран: 04-March 06
  • Репутация: 754
  • Пол:Мъж
@rattkobez

В интерес на истината, тези дни с брат'чеда си блъскаме главите със скъсаното обезвъздушаване на Реното му. Преди около 1 седмица му сменихме термостата и от тогава насам го обезвъздушаваме :lol: Както свършат балончетата днес и утре той ми идва и вика "влезна ми нещо в червеното температурата "за миг" и после се оправи" ... :lol: ... развиваме болтчето и... пак балончета :lol: ... но за сега "уж" е добре :lol:
Ако не вярвате в нищо, ще изгубите всичко.
0

#11
Потребителят е неактивен   rattkobez 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 9474
  • Регистриран: 05-March 06
  • Репутация: 1073
  • Пол:Мъж
  • Град:под сливата

Преглед на мнениеfiko87, на Oct 22 2010, 21:25, каза:

проблема не е че немога да я обизвъздуша обизвъздушавал сам я много пъти неми е проблем проблема е че след като я обизваздуша след малко пак почва да дъвпа въздух и искан на ново да се обизваздушава просто се чудих дали е от избила гарнитура на главината или е от водната помпа да и се е счупило някое друго витло о да неможе да задвижва водата защото и при запален двигател неварти хубаво водата както обикновено


Тооо, всичко е възможно, но според мен просто не е обезвъздушена. Тия на моменти уж изглеждат "готови", но като я загасиш и изстине, въздуха който не си изгонил отива най- отгоре...тоест, в помпата. И почваш отначало...
Както казах- търпение. Понякога, са нужни дни за целта...
Не може само Торес да се раздава и да се мъчи, а другите да гледат и да чакат златния медал наготово..
0

#12
Потребителят е неактивен   stanimir1970 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 4
  • Регистриран: 27-October 10
  • Репутация: 0
Колата се обезвъздушава когато термостата е отворил-90гр. парното също трябва да е отворено .всички маркучи трябва да са топли.и ако след това пак има въздух в системата значи си за смяна на гарнитура на главата.

Мнението беше редактирано от stanimir1970: 27.10.10 - 18:36

0

#13
Потребителят е неактивен   galinbelos 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 59
  • Регистриран: 19-February 08
  • Репутация: 6
Щом ти замръзва изпарителя - на 100 % съм сигурен че ти смесва газ и вода .За да си сигурен че не е от изпарителя най - добре затвори крана на газта на бутилката , отвий леко тръбата за да изпуснеш останалата в тръбата газ и пробвай само на бензин .Това че гарнитурите са нови нищо не значи , този проблем се получава обикновено някоя гумичка на тръбите вътре в изпарителя . Може просто да не легнала добре при сглобяването. И ние така преди 15 години заради една гумичка за 10 ст. за малко да разколачим един двигател за основен ремонт .
0

#14
Потребителят е неактивен   keymarker 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 5010
  • Регистриран: 04-March 06
  • Репутация: 754
  • Пол:Мъж

Преглед на мнениеgalinbelos, на Oct 27 2010, 20:32, каза:

Щом ти замръзва изпарителя - на 100 % съм сигурен че ти смесва газ и вода .

Изпарителят замръзва, когато няма правилна циркулация на "топла вода" през него.

Преглед на мнениеgalinbelos, на Oct 27 2010, 20:32, каза:

За да си сигурен че не е от изпарителя най - добре затвори крана на газта на бутилката , отвий леко тръбата за да изпуснеш останалата в тръбата газ и пробвай само на бензин .

... или ако ти е изрядно копчето за смяна бензин/газ - просто го цъкни на бензин :lol:

Преглед на мнениеgalinbelos, на Oct 27 2010, 20:32, каза:

Това че гарнитурите са нови нищо не значи , този проблем се получава обикновено някоя гумичка на тръбите вътре в изпарителя . Може просто да не легнала добре при сглобяването. И ние така преди 15 години заради една гумичка за 10 ст. за малко да разколачим един двигател за основен ремонт .

:lol:

edit: признавам си, че реагирах малко прибързано, но... нека автора да каже каква марка му е изпарителят на газовата уредба. Все още мисля, че е заради непълно обезвъздушаване на охладителната система, но го има и варианта на galinbelos. :lol:

Мнението беше редактирано от keymarker: 28.10.10 - 15:41

Ако не вярвате в нищо, ще изгубите всичко.
0

#15
Потребителят е неактивен   galinbelos 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 59
  • Регистриран: 19-February 08
  • Репутация: 6
Най - обикновено О-пръстенче , за което при първото разглобяване на изпарителя даже не разбрахме че съществува . Обаче се оказа , че заради него високото налягане от бутилката се смесва с антифриза и т.к. е газта е под налягане от около 7 атм. издухва антифриза и на пръв поглед изглежда че колата прегрява . Така се стигна до диагноза гарнитура на главата , и понеже колата беше Москвич 412 , и имаше пълен комплект чярколяци за основен ремонт в мазата , се беше взело решение че ще се прави основен ремонт на на двигателя. Добре че о време се появи един по-патил от нас и ни светна за проблема , който от своя страна се реши чрез смяна на едно гумено О-рингче за 10 ст. . Под нас разбирай основно баща ми щото аз тогава бях на 21-22 години и нищо не отбирах от ремонти на коли .
0

#16
Потребителят е неактивен   rattkobez 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 9474
  • Регистриран: 05-March 06
  • Репутация: 1073
  • Пол:Мъж
  • Град:под сливата
Басирам се, че москала е бил с българска уредба! Изпарител ВМЗ Сопот- само те ги правят тия магарии... Това е техника от преди 100 години, съмнявам се автора да е с такава.
Не може само Торес да се раздава и да се мъчи, а другите да гледат и да чакат златния медал наготово..
0

#17
Потребителят е неактивен   fiko87 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 16
  • Регистриран: 02-June 10
  • Репутация: 0

Преглед на мнениеrattkobez, на Oct 28 2010, 19:07, каза:

Басирам се, че москала е бил с българска уредба! Изпарител ВМЗ Сопот- само те ги правят тия магарии... Това е техника от преди 100 години, съмнявам се автора да е с такава.




да прав си неска отворихме главата и гарнитурата беше пробила от 2 края аз се чудих тук всеки вика изпарителя а изпраителят ми е ланди ренцо се 80 с електрически клапан и то няма нищо общо с водата добре че главата не е изкривена благодаря ви на сички които се вклучихте в темата
0

#18
Потребителят е неактивен   fiko87 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 16
  • Регистриран: 02-June 10
  • Репутация: 0

Преглед на мнениеfiko87, на Oct 29 2010, 19:57, каза:

да прав си неска отворихме главата и гарнитурата беше пробила от 2 края аз се чудих тук всеки вика изпарителя а изпраителят ми е ланди ренцо се 80 с електрически клапан и то няма нищо общо с водата добре че главата не е изкривена благодаря ви на сички които се вклучихте в темата




Ех колеги мислих че като смена гарнитурата на главата проблема ще се оправи пак същата работа в системата нахлува въздух купих неска нов термостат и утрте ще го смена ще смена и гарнитурите и на водната помпа ч и в нея имам смнения значи как стана всичко преди около месец осетих че термостата не отваря кат качи на 110 градоса тогажа отварч карах колата така 1-2 седмици и почна да ми вкарва от някаде въздух затова помислих че е на главата гарнитурата защото кат я сва;ихме беше малко цепната но както и да е утре ще смена термостата и гарнитурата на водната помпа и ако пак несе оправи ще има брак
0

#19
Потребителят е неактивен   rattkobez 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 9474
  • Регистриран: 05-March 06
  • Репутация: 1073
  • Пол:Мъж
  • Град:под сливата
Ми ти си я прегрявал систематично ве брат. Като смени гарнитурата, главата шлайфахте ли я? Ако не сте- нищо не сте направили. Да не говорим, че и блока се криви...дори и чугунен.
Не може само Торес да се раздава и да се мъчи, а другите да гледат и да чакат златния медал наготово..
0

#20
Потребителят е неактивен   galinbelos 

  • Група: Потребители
  • Мнения: 59
  • Регистриран: 19-February 08
  • Репутация: 6
По принцип при прегряване проблема почва да се търси по следният начин :
1. Елиминира се газовото (ако има такова ).По-напред съм ти го описал как става за да си напълно сигурен .
2.Сменя се термостата.
3. Сменя се гарнитурата на главата .
3.1 Никога не се копува най-евтината гарнитура намерена по магазините.
3.2 Задължително се дава главата за проверка за изкривяване и евентуално пукнатини .Спестява много нерви и пари особенно ако се окаже че главата е пукната и не е рентабилно двигателя да се ремонтира.
3.3 Новата гарнитура се стяга със нови болтове задължително (е това много майстори си го спестяват незнам защо - комплект болтове струват 20-30 лв. ).Реда и силата на затягане болтовете се спазва задължително както и динамометричният ключ е задължителен.
Това е от мен . Не че ти трябва вече , ама като бракуваш тази , да знеш за следващата .


ПП : Ако се окаже от газовото - ще умра от смях.
0

Споделете тази тема чрез:


  • (2 Страници) +
  • 1
  • 2
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Вие не може да отговаряте на тази тема

1 потребители четат тази тема
0 регистрирани потребители, 1 гости и 0 анонимни потребители


Data.BG e форум за дискусии. Data.BG не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Data.BG.

Close  Member Login